دانلود فیلم های هالیوودی

در این وبلاگ قصد دارم بهترین فیلم های هالییودی رو معرفی و در صورت امکان برای دانلود قرار بدم

دانلود فیلم های هالیوودی

در این وبلاگ قصد دارم بهترین فیلم های هالییودی رو معرفی و در صورت امکان برای دانلود قرار بدم

«خون شد» در راه جشنواره سی و هشتم فجر

«خون شد» در راه جشنواره سی و هشتم فجر

فیلمبرداری فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی چندی پیش در تهران به پایان رسیده و در حال حاضر فیلم با اتمام تدوین وارد مرحله صداگذاری شده است. هایده صفی یاری تدوین این فیلم را برعهده داشته و در حال حاضر نیز صداگذاری توسط اسحاق خانزادی در حال انجام است.

اولین نمایش ساخته جدید مسعود کیمیایی در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر خواهد بود.

سعید آقاخانی، نسرین مقانلو، لیلا زارع، سیامک صفری، سیامک انصاری، هومن برق نورد، اکبر معززی، مریم عباس زاده گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

«دورهمی» و مهران مدیری از شب یلدا روی آنتن

«دورهمی» و مهران مدیری از شب یلدا روی آنتن

در حالی که اخبار ضد و نقیض زیادی طی هفته گذشته در مورد پخش شدن یا نشدن فصل تازه «دورهمی» در رسانه ها منتشر و حتی قائم مقام شبکه نسیم از نامشخص بودن سرنوشت این برنامه صحبت کرده بود، شنیده می‌شود به احتمال زیاد قسمت تازه این برنامه شب یلدا روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

هنوز مشخص نیست برنامه «دورهمی» در شب یلدا یک ویژه برنامه است یا بعد از آن، پخش فصل تازه «دورهمی» به طور منظم ادامه خواهد داشت.

قاچاق همزمان سه فیلم مهم در یک هفته!

سه فیلم مهم سال سینمای ایران در کمتر از ۳۰ ساعت در فضای تحت وب در حال دست به دست شدن هستند و این به نوع خود روندی بی سابقه است؛ چه کسانی مسئول انتشار نسخه های فیلم های سینمایی به صورت پی در پی هستند؟

در حالی ساعت۲۳ امشب، اکران خانه پدری (بدون اجازه پخش VODو نمایش خانگی در روزهای اتی )به اتمام می رسد که روز گذشته نسخه با کیفیت فیلم(DVDRip)در فضای مجازی بودن هیچ تگ بازبینی یا عنوان دیگری منتشر شده است.

ساعاتی پس از این اتفاق نسخه بین المللی فیلم «قصر شیرین» با زیرنویس انگلیسی و تگ کمپانی "IRIMAGE "نیز منتشر شد و حالا ۲۴ ساعت بعد از آن ،پس از یک اخاذی بلند مدت سه ماه توسط گروهی بر سر یک نسخه بی کیفیت پرده ای فیلم؛نسخه ای مشکوک از فیلم تحسین شده نرگس آبیار «شبی که ماه کامل شد» با تگ for review(جهت بازبینی) نیز سر از این فضا در آورده است.

با توجه به نزدیکی زمان انتشار و منبع مشترک، احتمالا این اتفاقات عجیب توسط یک مرجع پشتیبانی می شود و باید دید در آینده ستاد صیانت، وزارت ارشاد و پلیس فتا با این پدیده برخوردی خواهد کرد یا خیر

دانلود فیلم Ad Astra 2019

 
« به سوی ستارگان  »
 ژانر:#ماجراجویی #درام #رمزآلود 
 کیفیت : WEB-DL
محصول: آمریکا , چین
امتیاز : 7.0 از 10
مدت زمان : 123 دقیقه
 کارگردان: James Gray

♦️خلاصه داسـتان: روی مک‌براید قرار است در جستجوی پدر خود که بیست سال پیش در مأموریتی یک‌طرفه به سیاره نپتون سفر کرده بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد، سفری دور و دراز را آغاز کند….